Garantie aanvragen

De garantietermijn op onze producten betreft 2 jaar na verkoop aan de klant.

Uitzonderingen hierop zijn de gegalvaniseerde ketels (10 jaar) en de modellen uit de K en HL/HK serie (3 jaar). 

Onder garantie vallen reparaties en/of situatieafhankelijk het omruilen van machines.

Eigen arbeidsuren vallen niet onder garantie en zullen niet vergoed worden.

In het geval van een klacht dient u een garantieaanvraagformulier in te vullen en zullen wij na ontvangst van het ingevulde formulier en akkoord de goederen voor u ophalen. Uw garantieaanvraag wordt dan z.s.m. door ons ingepland. Wanneer de betreffende goederen ontvangen zijn zullen deze normaliter binnen 7 werkdagen ingepland worden.

Als de goederen hersteld zijn zullen wij deze retour sturen. In het geval van een eventuele kostenopgaaf, onderdelenbeschikbaarheid of vragen betreffende klachtomschrijving, ontvangt u van ons een bericht.

Voor een juiste klachtafhandeling is het belangrijk voldoende informatie van u te ontvangen. Bij garantieaanvragen welke achteraf niet onder garantie vallen zullen de afhaal/verzend – en onderzoekskosten doorberekend worden. Goederen welke niet in originele staat en incompleet geretourneerd worden, zullen niet gecrediteerd maar retour gestuurd worden.

Wij willen u verzoeken kleine pakketjes zoals b.v. onderdelen en accessoires zelf op te sturen.
Voor het retouradres kunt u contact met ons opnemen via info@airpress.nl.

Indien wij voor de afwerking van de klacht vervangende goederen leveren, zullen wij deze factureren. Na een positieve garantiebeoordeling zullen wij deze crediteren. Wij willen u verzoeken onderdelen op te sturen voor een garantieaanvraag.

Heeft u nog vragen, neemt u dan contact op met info@airpress.nl