Pneumatisch gereedschap olie 0.6 l

€ 5,94 € 7,19
Op voorraad
Artikelnummer
13002

Veel pneumatisch gereedschap heeft olie nodig om goed te kunnen werken. Hiervoor is er speciale pneumatische gereedschaps-olie 0,6 liter. Deze olie reduceert de slijtage, klontert niet en kruipt goed door het apparaat heen. Het is hoogwaardige olie welke de levensduur van jouw luchtapparaat verhoogd.

Ontvang onze nieuwsbrief en 5% korting!

De korting is niet geldig op afgeprijsde artikelen.

Wij sturen maandelijks een nieuwsbrief met informatie over de nieuwe artikelen en aanbiedingen. Bij aanmelding krijg je 5% korting op de eerste aankoop via onze webshop.

Betaal en verzendmogelijkheden
  • Gratis verzending! Bij webshop orders vanaf €50,-.
  • Vandaag besteld voor 16.00u, vandaag verzonden! (ma t/m vr)
  • 60 Dagen bedenktijd, gerust uw bestelling bekijken!
  • 2 Jaar Airpress garantie, tenzij meer aangegeven.
  • Airpress levert uit eigen voorraad!
  • Advies nodig? Neem contact met ons op: 058 - 2 846 846.
  • Door onze kennis, heeft u het beste product!
  • 60 Jaar ervaring op het gebied van perslucht!

Productdetails

Meer informatie
Artikelnummer 13002
EAN 08712418371444
Gewicht (kg) 0,60

Downloads

Download PDF

Pneumatische gereedschaps-olie 0,6 liter

Voor een langere levensduur van jouw luchtgereedschap gebruik je speciale pneumatische gereedschaps-olie. Deze olie beschermt het pneumatische gereedschap voor slijtage en zorgt er ook voor dat alles soepel verloopt. De olie kruipt goed door de machine en hierdoor klontert het ook niet.


Een andere eigenschap van deze olie is de bescherming tegen corrosie en roestvorming. De olie heeft namelijk de classificatie ISO VG 32. Dit betekent ook dat de olie een goede waterafscheider is, waardoor slijtage verminderd wordt.

Hoe te gebruiken

Pneumatisch gereedschap wordt aangesloten op een persluchtsysteem of los direct gekoppeld aan de compressor door een luchtslang. Bij een persluchtsysteem is vaak een olie vernevelaar aanwezig. Bij directe aansluiting op de compressor werkt het anders, want de olie moet dan namelijk in de machine gegoten worden bij de luchtingang. Het hangt er net vanaf hoeveel er in gegoten moet worden, maar vaak is dit slecht één theelepel. Het olie loopt dan na de pneumatische koppeling niet in de compressor, maar blijft in het gereedschap.