Retour aanmelden

Voorwaarden retourzending:

  • Nieuwe goederen kunnen tot 30 dagen na ontvangst voor retour worden aangevraagd.
  • Deze goederen moeten in nieuwstaat zijn en in de originele verpakking. Indien goederen zonder originele verpakking aan ons worden geretourneerd, brengen wij 15% van het te crediteren bedrag in mindering.
  • Transportschade dient direct aan desbetreffende chauffeur te worden gemeld. Alleen als er melding is gemaakt van transportschade bij ontvangst, nemen wij deze in behandeling.
  • Bij beschadigingen brengen wij kosten in rekening op basis van nacalculatie.
  • Het retouraanvraag document moet altijd volledig ingevuld worden.
  • Er dient een kopie van de pakbon en/of factuur meegestuurd te worden.
  • Speciaal bestelde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
  • Het is niet mogelijk een retour bij onze locaties af te geven.
  • Wanneer u van ons een retournummer ontvangen heeft dient u het product binnen 14 werkdagen aan ons te retourneren.
  • Zorg ervoor dat het product ongebruikt, in de originele doos en degelijk verpakt is.
  • Is het artikel een actieproduct? Dan dient u alle bijbehorende actieproducten mee te sturen. Zonder volledige retour van het actieproduct(en) zal deze in rekening worden gebracht.
  • Retourzendingen die niet aan de voorwaarden voldoen moeten wij helaas terugsturen. Kosten hiervan zijn voor uw eigen rekening.

Retourzending aanmelden

Annuleren

Zolang uw bestelling niet in behandeling is genomen in ons magazijn kunt u deze kosteloos annuleren. U kunt uw order alleen annuleren via onze klantenservice.

Let op: bestellingen die al in behandeling zijn genomen in ons magazijn kunnen niet geannuleerd worden. Annuleringen via PayPal worden niet in behandeling genomen, annuleer een order altijd via onze klantenservice.

Een artikel defect ontvangen?

Het is belangrijk dat u uw bestelling altijd goed controleert wanneer deze geleverd is. Wanneer u het artikel defect heeft ontvangen kunt u onze klantenservice raadplegen. U kunt een mail sturen hiervoor naar info@airpress.nl, voeg altijd een foto en duidelijke omschrijving bij van het defect of de beschadiging en vermeldt uw ordernummer wanneer u een defect meldt.

Wij kijken per geval naar een passende oplossing.

Ruilen

Helaas is het niet mogelijk om artikelen te ruilen. U kunt wel een artikel retourneren en zelf het gewenste artikel opnieuw bestellen in onze webshop. De kosten van de retourzending zijn voor uw rekening.