• Gratis verzending vanaf € 100,- incl. BTW
  • Bestellingen worden binnen 3 werkdagen verzonden
  • Snelle service
  • Meer dan 60 jaar ervaring

Retour aanmelden

Voorwaarden retourzending:

  • Nieuwe goederen kunnen tot 60 dagen na ontvangst voor retour worden aangevraagd.
  • Deze goederen moeten in nieuwstaat zijn en in de originele verpakking. Indien goederen zonder originele verpakking aan ons worden geretourneerd, brengen wij 15% van het te crediteren bedrag in mindering.
  • Transportschade dient direct aan desbetreffende chauffeur te worden gemeld. Alleen als er melding is gemaakt van transportschade bij ontvangst, nemen wij deze in behandeling.
  • Bij beschadigingen brengen wij kosten in rekening op basis van nacalculatie.
  • Het retouraanvraag document moet altijd volledig ingevuld worden.
  • Er dient een kopie van de pakbon en/of factuur meegestuurd te worden.
  • Speciaal bestelde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
  • Het is niet mogelijk een retour bij onze locaties af te geven.
  • Wanneer je van ons een retournummer ontvangen heeft, dien je het product binnen 14 werkdagen aan ons te retourneren.
  • Zorg ervoor dat het product ongebruikt, in de originele doos en degelijk verpakt is.
  • Is het artikel een actieproduct? Dan dien je alle bijbehorende actieproducten mee te sturen. Zonder volledige retour van het actieproduct(en) zal deze in rekening worden gebracht.
  • Retourzendingen die niet aan de voorwaarden voldoen moeten wij helaas terugsturen. Kosten hiervan zijn voor jouw eigen rekening.

Retourzending aanmelden

Een artikel defect ontvangen?

Bestelling ontvangen? Controleer altijd jouw bestelling of het compleet en onbeschadigd is. Heb je een product beschadigd of defect ontvangen? Vul dan het formulier hiernaast in met een duidelijke foto van de beschadiging en/of het defect. Op deze manier kunnen we kijken wat er aan de hand is en met een mogelijke passende oplossing komen. Wij kijken per geval naar een passende oplossing.

Manco aanmelden

Annuleren

Zolang de bestelling niet in behandeling is genomen in ons magazijn kan je deze kosteloos annuleren. Je kan jouw order alleen annuleren via onze klantenservice.

Let op: bestellingen die al in behandeling zijn genomen in ons magazijn kunnen niet geannuleerd worden. Annuleringen via PayPal worden niet in behandeling genomen, annuleer een order altijd via onze klantenservice.

Ruilen

Helaas is het niet mogelijk om artikelen te ruilen. Je kan wel een artikel retourneren en zelf het gewenste artikel opnieuw bestellen in onze webshop. De kosten van de retourzending zijn voor jouw rekening.